Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite

Jag bor på Radisson Blu Arlandia natten mellan fredag och lördag nu, jag kan passa på att fråga igen om vi vill vara ännu mera säkra :)

Jaså? Välkommen hit imorgon, då... Jag tror jag hunnit åka innan du kommer. Ett lätt antagande, bara... Fast *flying* kanske satsar på no-show för min del igen? :D

Lyckades statusmatcha Accor platinum till gold elite men uppgradering uteblev på Radisson Bosphorus i Istanbul. Hoppas på bättre lycka nästa gång :)

Lyckades statusmatcha Accor platinum till gold elite men uppgradering uteblev på Radisson Bosphorus i Istanbul. Hoppas på bättre lycka nästa gång :)

Det var den absolut största nyttan jag hade av mitt Accor platinum, matchningen till CCG. CCG har gett mig mängder av poäng jämfört med Accor plat:D

Vet inte om någon har hunnit posta det här än men på följande länk går det att skapa ett gratis Gold-medlemskap. http://www.clubcarlson.com/privatePage.do?privateCode=GOLDUPGRADE

Observera att du måste registrera en adress i Asien men det går bra att ändra adress i din profil efter du bekräftat din guldstatus.

Hittade tipset här http://loyaltylobby.com/2012/12/14/complimentary-club-carlson-gold-status-for-members-in-asia-pacific/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=complimentary-club-carlson-gold-status-for-members-in-asia-pacific

Någon som testat att uppgradera ett befintligt konto?

Edit: Försöker mig på en statusmatchning via mitt Accor istället, får se hur det går.

Vet inte om någon har hunnit posta det här än men på följande länk går det att skapa ett gratis Gold-medlemskap. Gold Status Upgrade

Observera att du måste registrera en adress i Asien men det går bra att ändra adress i din profil efter du bekräftat din guldstatus.

Hittade tipset här Complimentary Club Carlson Gold Status for Members in Asia Pacific | LoyaltyLobby

Last edited:
Nu har jag fått Concierge på Club Carlson, jag fick dock 3000 poäng samt 75% extra på bokning 29 istället för bokning 30. De sista vistelserna dök alltså in i fel ordning men dök upp på julafton bägge två. Jag saknar typ 200 poäng men tror inte jag orkar bry mig om att klaga...

Toppen