Jag har fortfarande inte fått svar, efter flera mail till både investor relations och clubcarlson@carlsonrezidor.com. Nån annan som fortfarande väntar på svar? Nån som har erfarenhet av att ringa dem?
Använd goldpointsplus@carlson.com istället så ska du se att det händer något inom några dagar.
För mig brann det lite i knutarna (hade en award stay och 2-4-1 bokad för ett par veckor sedan, och trots flera mejl hade ingen återuppgradering skett), så jag ringde in till Club Carlson. En trevlig kvinna fixade uppgraderingen när jag väntade på telefon, efter att jag skickat in en skärmdump på mitt aktieinnehav. Bra service!
Var ringde du? Jag hittar ett nummer som går till UK (customer service för Europe, Middle East & Africa: + 44 207 949 0378), var det dit?
Använd goldpointsplus@carlson.com istället så ska du se att det händer något inom några dagar.
As a shareholder, once you have received your Gold Elite status, you
will be Elite for the remainder of that calendar year and the following
calendar year. From there, to maintain your Elite status, you must
re-qualify by obtaining the Gold Elite requirements of 35 nights or 20
stays per calendar year.
Fick svar från goldpointsplus:
Inte riktigt det svar jag hade förväntat mig. Intressant att olika personer på Club Carlson/rezidor behandlar denna regel olika.:-(