Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite genom aktieköp

Intressant statement.
Här ber du om en förmån, och samtidigt blir du irriterad om du inte omgående får rätt.
Är det inte rätt naturligt att tiggare blir placerad sist på väntelistan?
Vill bara att man ser sin egen plats utifrån...

Nu vet jag inte hur det är med aktieägandet för just Mikael - men att betrakta en delägare som "tiggare" är väl kanske inte riktigt i linje med modernt synsätt..

Spelar väl ingen roll ifall man bara är aktieägare och på det sättet fått guldkortet utan att bo en enda natt på Radisson. Det står ju klart och tydligt att de som äger minst 200 aktier ska få kortet som en förmån, och kan inte detta hanteras inom rimlig tid är det dåligt. Klart man bli irriterad om man inte får det man är berättigad och anledningen till att man köpt aktierna från första början.

Intressant statement.
Här ber du om en förmån, och samtidigt blir du irriterad om du inte omgående får rätt.
Är det inte rätt naturligt att tiggare blir placerad sist på väntelistan?
Vill bara att man ser sin egen plats utifrån...

Ber om en förmån? Jag äger aktierna, jag uppfyller kraven.
Vad har tiggeri med saken att göra?!? Jag ser inte kopplingen över huvud taget.

För att utveckla lite ytterligare, under det senaste året (som guldkortsinnehavare) har jag vid ett par tillfällen ställt frågor till Rezidor via mail och oftast fått vänta i veckor på att få svar. Jag vet inte riktigt vad du har för standard men från mitt perspektiv är det inget bra sätt att ta hand om kunder.

nu har jag fått svar, det verkar som att de inte kan läsa .png så jag har gjort om skärmdumpen till en pdf.

Nu får vi se

...Incheckad på Radison Blu arlandia i ett nyrenoverat rum.

Självklart har ni rätt. Jag tänkte fel och trodde att jag var i statusmatchtråden. Ber så mycket om ursäkt. :eek:

Är också förvånad över responstiden...
Skickade förfrågan till investor.releations, men har ännu inte hört något. Försökte då istället att gå via clubcarlson, där de snabbt svarade att jag skulle kontakta investor.relations!

Suck!

Är fortfarande Guld, ångrar bara att jag inte köpte 200 aktier förra året. De har ju gått upp 38,25% sedan jag köpte. Som någon skrev, nice att tjäna pengar på förmånen också!:cool:

Mailade ClubCarlson i går 12.40, med både svensk och engelsk text, och meddelade mitt aktieinnehav. Idag 14.01 kom följande svar:

Hej Henrik,

Tack för ditt meddelande.

Jag har nu uppgraderat dig till Gold Elite och beställt ett nytt medlemskort vilket bör komma om 4 till 6 veckor.

Hör gärna av dig om du har några frågor.

Med Vänliga Hälsningar,

Snabba ryck och nu lyser det guld om CC-sidan igen:D

Nu äntligen efter flera mail, korrupta skärmdumpar mm så vart jag tillbakamatchad, skönt.
De bad om ursäkt för strulet och lovade att skicka ett kort så fort som möjligt

Toppen