Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite genom aktieköp

Farsan köpte aktier på min inrådan och mailade direkt till den svenska tjej som råkade finnas med i den e-posthistorik jag mailade över till honom. Inte ett ljud på ett par veckor. Han skall maila investor relations i helgen, får kanske tipsa honom om att skriva på engelska ifall det har gått fortare att få svar då....
 
Detta borde vara interessant för många på forumet:

Dear Glenn,

We appreciate your recent message.

We do value your business and appreciate you as a Club Carlson member.
We would like to offer to match elite status that you have with either
of the following programs:

Hilton
Marriott
Hyatt
Starwood
Intercontinental
SAS- Eurobonus
Azimut
Accor
NH Hotels
Melia Hotels
Rotana
Jumeirah International

We can match top level to Gold Elite and second level to Silver Elite.
Our newest Concierge Elite level cannot be matched, it must be earned.
In order to match status, please provide us with proof of current
membership, either a copy of your current loyalty card or current
statement showing your current status.

You can scan this and send this via email or fax this to us at
1-402-501-9166, please include your Club Carlson number with your
request.

We look forward to hearing from you.

Dana Troia | Member Services Online Customer Care Specialist, Carlson
Rezidor Hotels
phone 888.288.8889 | fax 402.501.9166 | clubcarlson@carlsonrezidor.com
 
Detta borde vara interessant för många på forumet:

Dear Glenn,

We appreciate your recent message.

We do value your business and appreciate you as a Club Carlson member.
We would like to offer to match elite status that you have with either
of the following programs:

Hilton
Marriott
Hyatt
Starwood
Intercontinental
SAS- Eurobonus
Azimut
Accor
NH Hotels
Melia Hotels
Rotana
Jumeirah International

We can match top level to Gold Elite and second level to Silver Elite.
Our newest Concierge Elite level cannot be matched, it must be earned.
In order to match status, please provide us with proof of current
membership, either a copy of your current loyalty card or current
statement showing your current status.

You can scan this and send this via email or fax this to us at
1-402-501-9166, please include your Club Carlson number with your
request.

We look forward to hearing from you.

Dana Troia | Member Services Online Customer Care Specialist, Carlson
Rezidor Hotels
phone 888.288.8889 | fax 402.501.9166 | clubcarlson@carlsonrezidor.com

Bra info!

Detta borde kanske stå med i tråden Club Carlson Elite-tråden?
 
Fick min status uppgraderad till CCG igen.
Fick inget svar från investor-adressen för mina aktier utan vände mig till clubcarlson@carlsonrezidor.com istället.
Informerade dom om att jag har Le Club Platinum samt minst 200 aktier i rezidor. Fick guld i 2 år framöver :)
 
Har inte heller fått något svar, måste säga att jag börjar bli lite irriterad på deras sätt att hantera "guld-kunder".
 
När jag mailade den andra adressen fick man ett automatiskt svar med någon form av ärendenummer, antar att det blir lite mer fart då.
Klart man kan önska att det gick smidigare att få sin guldstatus förnyad, men trots allt ser jag denna som en bonus.
 
Fick svar på ett par dagar, men måste skicka om printscreenen då dom inte kan öppna den om den är över 300 kb.
 
Har inte heller fått något svar, måste säga att jag börjar bli lite irriterad på deras sätt att hantera "guld-kunder".

EDIT: Trodde att jag skrev i statusmatchtråden Slut edit.
Intressant statement.
Här ber du om en förmån, och samtidigt blir du irriterad om du inte omgående får rätt.
Är det inte rätt naturligt att tiggare blir placerad sist på väntelistan?
Vill bara att man ser sin egen plats utifrån...
 
Last edited:
Toppen