Palazzi
Medlem
Jag är mest förvånad över att Chatflight finns kvar. Trodde dom inte överlevde efter att SAS öppnade sin webbokning för *A. Men dom kanske har en uppsving nu då när den är stängd? För oss som kan det här med awardbokning själva är det ju ingen tjänst vi använder.
Jag är också lite överraskad, men tror att man kanske fått en lite snäv världsbild här inne. Antalet aktiva forummedlemmars Eurobonus-poäng kontra den totala mängden hos affärsresenärers, är säkert marginell.
Jag var initialt själv positiv då deras priser var så låga att jag inte kunde motivera min egna tid, men sedan verkar det i praktiken ändå inte blivit att jag använt tjänsten. Har ingen koll på tilläggstjänster man "bara" får in 1250kr/bokning så måste man ha haft rätt bra volymer för att underbygga den omsättning som någon postade här.
Hoppas att någon lyckas skapa en ny tjänst, i pandemins spår, och lyckas göra det finansiellt gångbart