Senaste nytt

Champagnetråden

Blev ett glas till… :D

Laxfärgad och rasande elegant med gräddig mousse och härliga röda bär utan att bli jordgubbssaft. Dosage på 8 gram. Denna var faktiskt kanonläcker!

Visa bifogad bild 121916

Blev ju så förtjust att jag ville ha mer! Så läcker dryck!

Fann ett sexpack av samma årgång i en butik i utkanten av København som skickade med UPS på ett dygn hem till dörren. Samma pris som Skurkbolaget i slutändan, men vad fan.

C9FABB88-2D18-4B0A-A674-3D342959CFE7.jpeg

Jag är själv väldigt förtjust i Duval Leroy och deras Femme är också en favorit. Hämtade precis ut deras Dégustation Secrète låda innehållandes 1x Duval-Leroy Blanc de blanc brut 1996, 1x Duval-Leroy Brut 1998, 1x Duval-Leroy Brut 2002, 1x Duval-Leroy Clos des Bouveries brut 2006, 1x Duval-Leroy Cumières brut 2007, 1x Duval-Leroy Cuvée Meilleurs Ouvriers de France brut 2008. Blir en god jul :)

Vänta här nu… Du har inte skrivit ngt om vart du har beställt denna hemliga lådan eller pris eller har jag missat något? (Just det sistnämnda kanske inte var så spännande att veta. :confused:)

Tyvärr slut på Systembolaget, jag har bevakat varan men fick mail igår om att den är slutlevererad.
3DFC4CAD-B633-414E-AEE7-40A882CB6459.jpeg

Toppen