Gott, har en 2002 som får ligga något år till.Kvällen bjöd på fantastisk champagne från Diebolt-Vallois. Fleur de Passion 2004 var riktigt bra, kunde ha lagrats ett tag till men var superbra nu också. Har en kvar som får ligga något år till.
Visa bifogad bild 105527
Tror den kan ligga 10+ år till. Velar lite om hur jag ska göra just med en 2002 och en 2006.Gott, har en 2002 som får ligga något år till.
Beror väl på vad man tycker är gott?Hej,
Jag och min sambo ska försöka få till en 1st klass med Lufthansa till usa under året. Jag är helt okunnig när det gäller champagne! Därför har jag två frågor:
- vad ska man försöka passa på att dricka för champagne på Lufthansa 1st klass?
- vad är den mest, enl er, prisvärda champagnen på systemet?
tack!
Roligt att du intresserar dig för champagne.Hej,
Jag och min sambo ska försöka få till en 1st klass med Lufthansa till usa under året. Jag är helt okunnig när det gäller champagne! Därför har jag två frågor:
tack!
Varierar som sagt vad som finns i loungerna, senaste gångerna jag flugit så har det funnits 4 olika att välja på och den jag föredragit har samtliga tillfällen varit Pommery Cuvee Louise 2004 men passa på att smaka. Ombord har det varit Cuvee Louise och/eller Laurent Perrier Grand Siecle, båda trevliga.Hej,
tack!
Var jag tvungen att välja så hade jag utan tvekan valt LPGS.Varierar som sagt vad som finns i loungerna, senaste gångerna jag flugit så har det funnits 4 olika att välja på och den jag föredragit har samtliga tillfällen varit Pommery Cuvee Louise 2004 men passa på att smaka. Ombord har det varit Cuvee Louise och/eller Laurent Perrier Grand Siecle, båda trevliga.