MTheC
Medlem
130gbp/flaska (i detta fall kunde jag lösa frakt utan kostnad men annars hade det varit en kostnad för det också)Vad gav du?
130gbp/flaska (i detta fall kunde jag lösa frakt utan kostnad men annars hade det varit en kostnad för det också)Vad gav du?
Oj, det var ruggit bra. Jag har några vänner i London man kanske kan skicka det till dem.130gbp/flaska (i detta fall kunde jag lösa frakt utan kostnad men annars hade det varit en kostnad för det också)
Riktigt bra, hade gärna köpt fler men de hade bara de 2 jag köpte.Oj, det var ruggit bra. Jag har några vänner i London man kanske kan skicka det till dem.
Sorry, fat finger syndrome slog till i kombo med multi-tasking, ska alltså vara en 2 och inte 1 så 230 - tyckte ändå det var ett fynd men annars hade det varit sjukt bra.130gbp/flaska (i detta fall kunde jag lösa frakt utan kostnad men annars hade det varit en kostnad för det också)
Köpte du Krug 1996 för 130 GBP styck? De är skamligt bra pris!130gbp/flaska (i detta fall kunde jag lösa frakt utan kostnad men annars hade det varit en kostnad för det också)