Trevlig etikett!Missade att lägga med bilden.
Visa bifogad bild 98112
Inte jag heller faktiskt, därför spännande att testa. Det är Vinovum som tar in den så hade höga förväntningar på den då de även tar in ett av mina favorithus (Jacquesson). Tvärr platt fall. Både rosén och brut var väldigt tunna och intetsägande. 299kr inte blodigt, men rekommenderar ingen av dem. Synd.Hur var den? Är inte bekant med huset så intressant att höra intrycket.
Kan bara hålla med ledsamt nog...Inte jag heller faktiskt, därför spännande att testa. Det är Vinovum som tar in den så hade höga förväntningar på den då de även tar in ett av mina favorithus (Jacquesson). Tvärr platt fall. Både rosén och brut var väldigt tunna och intetsägande. 299kr inte blodigt, men rekommenderar ingen av dem. Synd.
Precis... man får ju alltid ta priset i beaktande vid omdöme...Denna billiga (kommer inte exakt ihåg men vet att det var en bit under €20, tror kanske €17) 100% Pinot Noir-champagne från Jean Sandrin är ganska trevlig. Inget särskilt men för priset är det bra ”bang for the buck”. Trevlig doft av röda frukter och väldigt trevliga små bubblor och även om de saknar lite längd och fyllighet så funkar den bra som aperetif.
Visa bifogad bild 98143