Senaste nytt

Champagnetråden

Härligt! onekligen en riktig höjdarkväll, Det blir såklart svårt att utse en klar vinnare med så fina champagner. Jag såg faktiskt inte att ni satt på en Krug 95:a också! Jag har aldrig prövat den, roligt att den smakade så bra! Kul också att du jämför dryckerna på det sättet.

• Gilla
Reactions: bnr
Avslutad kurs i Göteborg avnjutes på hotellrummets balkong. Vinglas ingår dock inte i Comfort hotel konceptet så en snabb tur till Clas Ohlsson fick bli lösningen.
IMG_20190529_162849.jpg

Sitter i Porschen och kaptenen (tror jag pga klädseln?) kom ut och sa att de precis kom till planet och behöver lite mer tid att göra i ordning på planet.

Ptja. Man kan ju ha det sämre..

Edit: Insåg precis att jag skrev i helt fel tråd men för att gå lite på ämnet så hade vi Louise 2004 på planet och den var inte fyskam!

IMG_20190601_125518.jpgIMG_20190530_141537.jpg

Last edited:
Gårdagens besök på en av mina favoritrestauranger i Tokyo bjöd på bra champagne. Generellt har det funnits bra utbud till ganska ok priser (trots den svaga svenska kronan)
IMG_20190604_123311.jpg

IMG_20190604_123314.jpg

Gårdagens besök på en av mina favoritrestauranger i Tokyo bjöd på bra champagne. Generellt har det funnits bra utbud till ganska ok priser (trots den svaga svenska kronan)Visa bifogad bild 91620
Visa bifogad bild 91622
Var Longitude’en bra? De tog 35,50€ förra året vilket jag tyckte var lite att ta i för en rätt enkel premier cru. Men jag har inte druckit den på länge. Fun fact: de gör den i jeroboam också.

Toppen