Var fick du tag på Selosse Rosé?Jag fick för en stund sedan en stor påse eurobonuspoäng av en god vän (genom poängpool förstås). Ikväll åker jag och hälsar på honom och har kokat ihop denna present:
Visa bifogad bild 120410
Genom Franska vinlistan, men jag vet inte riktigt hur det funkar med kö och tilldelning. Har en vän som sköter det åt mig.Var fick du tag på Selosse Rosé?
Episkt!
Vilken tid sa vi nu igen?Jag fick för en stund sedan en stor påse eurobonuspoäng av en god vän (genom poängpool förstås). Ikväll åker jag och hälsar på honom och har kokat ihop denna present:
Visa bifogad bild 120410
I en tematisk presentförpackning:
Visa bifogad bild 120411
Den här dricker vi nog idag. En av mina favoriter i instegsklassen. Särskilt om den fått några år i källaren.
Visa bifogad bild 120412
Jag är avundsjuk!
Gört! Kombinationen av maten och platsen är fantastiskt trevligt. Vi kom vid 12:30 och är kvar vid 18:00. Postar några bilder i "sikta mot stjärnorna lite senare.Jag är avundsjuk!
Hur var maten då? Har inte ätit där, men funderat på det några gånger men inte kommit till skott.
Kanon, tack för det. Blir att ta sig dit nästa gångGört! Kombinationen av maten och platsen är fantastiskt trevligt. Vi kom vid 12:30 och är kvar vid 18:00. Postar några bilder i "sikta mot stjärnorna lite senare.