Senaste nytt

Champagne på tisdagar och resor utbytt mot cellgifter

Snabba vändningar.
112 och ambulans till KS igår.
Infektion som måste fås bukt på.

Kan bidra med bild på Landstingets frukost samt amendity kit. ;-)
Visa bifogad bild 27353
Visa bifogad bild 27354

Loungen erbjöd inga lediga bord så frukosten intogs på plats 13a.
I allt det jävliga måste jag säga att jag gillar din humor skarpt! Hur skötte de prio-boardingen?

I allt det jävliga måste jag säga att jag gillar din humor skarpt! Hur skötte de prio-boardingen?
Jag gissar att hon fick boarda före alla statuspax, och var den enda som fick lie-flatsäte ;).

Håller med föregående talare, kämpa på och jag tror att humorn är viktig att behålla när det är motigt.

Prio boarding något förvirrande när mottagande sköterska dök upp på fel sida bryggan (ambulansen). Men det åtgärdades snabbt och var snart i VIP lounge med privat personal som tog odlingar och satte dropp.

På förfrågan fick jag premier cru morfin mot smärtan.

När jag passerat security check på ER transporterades jag liggandes genom KS kulvertar per motor ca 1 km.

Ypperlig service må jag säga. ;-)

Starkt! Jysst å' skarp humor! Det är en styrka som kan fälla avgörandet..!.. Sparar på bubblet så du får när du är klar med detta! Säg bara till när det är dags ....

image.jpg
Ett stycke spruta, 0,6 ml.
9514:50:-
Känn på den!

Gör att benmärgen jobbar på högvarv att producera vita blodkroppar.

Skattepengar och högkostnadsskydd gör att de flesta har råd att vara sjuka.
Jag hämtade ut två såna sprutor igår...

Dags att köpa lite aktier i läkemedelsindustrin... ;-)
Cancermedicin och diabetesmedicin lär ju inte försvinna i första taget. Tyvärr.
Lite tobak och vapen på det så får jag balans i portföljen också. Om man inga skrupler har. ;-)

Toppen