Senaste nytt

Champagne på tisdagar och resor utbytt mot cellgifter

Kämpa på och hoppas du snart får ta ett glas champagne och göra den där härliga flygningen som du önskar och vill göra!

Så enormt tråkigt att "väcka liv" i den här tråden.
Och av den här anledningen.

Det blir paus från resor och vildare nöjen.
.
Kämpa på, been there, done that o livet efter avslutad behandling är värdefullt o härligt med/utan skumpa. Bonusresa efter jobbet i morgon till kompis, som drattat dit igen. Resan går till Sveriges nordligaste strålningsenhet. Snacka, njuta av sällskap några värdefulla timmar en kväll o knapra på lite utvalda inköp fr Östermalmshallen. Livskvalitet i det lilla.

Sveriges nordligaste strålningsmöljighet finns 60 mil söder om Kiruna, i Umeå. Själv hade jag förmånen att få Sophiahemmet o Karolinska, tack vare arbetsgivares försäkring o utan väntetid. Värdefullt.

Kämpa på, been there, done that o livet efter avslutad behandling är värdefullt o härligt med/utan skumpa. Bonusresa efter jobbet i morgon till kompis, som drattat dit igen. Resan går till Sveriges nordligaste strålningsenhet. Snacka, njuta av sällskap några värdefulla timmar en kväll o knapra på lite utvalda inköp fr Östermalmshallen. Livskvalitet i det lilla.

Sveriges nordligaste strålningsmöljighet finns 60 mil söder om Kiruna, i Umeå. Själv hade jag förmånen att få Sophiahemmet o Karolinska, tack vare arbetsgivares försäkring o utan väntetid. Värdefullt.

Tackar!
Jag dansade in på ks nästan direkt efter första cellgiftsbehandlingen.
Feber och någon svårhittad infektion. Taskigt blodvärde på det. De siktar på att släppa hem mig på onsdag efter beh nr 2.

Well.
Jag kommer vilja resa igen men måste kolla med mitt försäkringsbolag. De kan vägra stå för vårdkostnaderna ifall något händer mig då jag kommer ha pågående behandling.

Jag ska göra mitt bästa för att vända detta.

Det värmer att känna allas erat stöd!
❤️❤️❤️

Helvete. Säg till om det är något vi kan göra mer praktiskt för att stötta. <3

Ja tack, långt ifrån mina planer men inget någon kan styra över.

Sitter ni på bra info om försäkringsbolag som vågar ta smällen så hojta till.
Annars fr jag väl chansa och försöka hinna hem.

Skapade ju en märklig tråd om var "sista resan" skulle gå och klart den verkade märklig. Jag var i chock och tråden var nog mest för mig.

Jag tar sikte på många fler resor självklart!

Och ni kan självklart vara behjälpliga med lämplig rutt, bolag och lounger.
Kanske till och med som resesällskap!

Kanske kan skramla ihop ett eget akut-team?! Hahaha!

Nu gäller happy times och bredsidan.
God mat, skratt, träffa nya och gamla vänner.
Självklart hoppet på att all skit försvinner och jag får hänga kvar många långa år till!

Toppen