Senaste nytt

Champagne på tisdagar och resor utbytt mot cellgifter

Jag kan också bara hålla med, verkligen tråkigt att höra. Hoppas du får fira med lite champagne snart som jag vet att du älskar.
Kramar från mig.

Tack alla för ert fina stöd!

Jag kommer inspireras här när det väl blir dags att fira.

Efter förra vändan tog jag med min mor som stöttat mig så starkt, till new york.

Jag hoppas att det efter denna omgång, kan få lite mer fokus på kabin och flygupplevelse .

Fram tills dess ska självklart fokus ligga på mig och min överlevnad på bästa sätt.
Att lägga press på rätt behandlingar, minsta möjliga biverkningar och att inte vänta det minsta i önödan på att få svar på effekten av all insats.

Min erfarenhet från förra gången kommer till användning men jag tvingas vara stark nog att hålla detta projekt på banan.

Danderyd sjukhus hjälpte mig initialt denna gång och jag är nöjd med hur snabbt de fått iväg remisser och legat på för att prelsvar ska skicka mig vidare rätt och snabbare.

Men som vanligt, det mesta måste man själv känna till och puffa för för att slippa dröjsmål.

Har ett dammigt förflutet själv inom vården som underlättar. Ni vet en sån där lagom smart benämning på latin, ett hum om hur lång tid ett patologsvar bör ta inkl färgning gar...
;-)

Jag tvekar heller inte att vända mig till andra landsting eller länder f den delen och jag skulle känna att det skulle snabba på eller ge mig bättre odds.

Jag vet också att jag är omgiven av kunniga vänner, både här på forumet, Irl och på via min fb.

Många varma kramar!

Essa

Jag tror jag talar för alla vi som frivilligt jobbar med BusinessClass att vi är både grymt besvikna att höra att denna j@*$¤ sjukdom har återvänt.

Personligen ser jag fram emot ett glas skumpa med dig i Galleries First.. Jag försöker undvika svära men FUCK CANCER

Kram,
Hans

Toppen