Senaste nytt

CES 2018 - Vi som åker dit och hur vi gör det.

Sitter och kollar lite flygbiljetter osv. Någon som tänkte flyga till LAX och hyra bil och köra till Vegas?

Jag har funderat på det. Dels då mina 8 legs är upptagna men också för att kunna uträtta några andra ärenden på vägen.

Problemet är bara att man då får vara utan den ädla drycken på vägen till LAX och det vore ju tråkigt.

Vet inte än hur jag ska göra.
Bestämmer mig nog in i det sista.
Får se vilka möjligheter som öppnas upp vad gäller resplan i övrigt.

Jag har funderat på det. Dels då mina 8 legs är upptagna men också för att kunna uträtta några andra ärenden på vägen.

Problemet är bara att man då får vara utan den ädla drycken på vägen till LAX och det vore ju tråkigt.

Vet inte än hur jag ska göra.
Bestämmer mig nog in i det sista.
Får se vilka möjligheter som öppnas upp vad gäller resplan i övrigt.
Jag avstår den typen av dryck så inga problem för mig att köra ;)
Vet inte hur det blir med jobb etc, men lutar åt jag försöker få en LH First till någon destination i US och sedan betald biljett till LAX, om det inte dyker upp United inrikes som award...

Sitter och kollar lite flygbiljetter osv. Någon som tänkte flyga till LAX och hyra bil och köra till Vegas?

Har bokat AGH-LAS via ARN-LAX. Sista benet med Virgin dock, undrar hur SAS tänkte där istf att använda UA?

Har också bokat hotell South Point Resort, några km söder om strippen. Kommer att ha bil under tiden där (ons-lör). Ska bli skoj att komma tillbaka till Vegas!

Har bokat AGH-LAS via ARN-LAX. Sista benet med Virgin dock, undrar hur SAS tänkte där istf att använda UA?

Har också bokat hotell South Point Resort, några km söder om strippen. Kommer att ha bil under tiden där (ons-lör). Ska bli skoj att komma tillbaka till Vegas!
Jag fick också ett Virgin leg på bokad biljett hos SAS.se trots massor med Unitedavgångar.

Gjorde en snabb sökning på United Award Search idag och SAS hade ledig business till EWR vidare med United Economy till LAS 9/1.

Tog så FRUKTANSVÄRT lång tid senast att hitta bra biljetter så måste psyka upp mig lite först innan jag sitter med pusslet.

Själv kollade jag precis på boende. Tänkte eventuellt byta hotell, men det var bara att glömma... Det börjar redan bli riktigt dyrt.
Så för er som inte har bokat än... Gör det snarast!!

Toppen