Brandten
Medlem
Tänkte bara säga att jag har bokat boende.
Det fick bli Tropicana 9-12 jan.
Nu är det ju inte Las Vegas flashigaste hotell, men det ger poäng och stays hos hhonors, var jämförelsevis prisvärt, ligger inte allt för långt från monorailen till mässområdet samt... ligger med utsikt över LAS
Någon annan som har bokat än?
Haha klickade först inte på länken och trodde det var det här du bokat. Var ju väldigt billigt men....
Kan inte bestämma mig vart jag ska bo och som vanligt brukar jag ju dessutom bo på lite olika hotell så man kan prova på lite.
Jag har egentligen inget emot att byta hotell då allt ligger klart i väskan på rummet så det är bara en taxiresa bort, MEN, förra gången märkte jag att jag inte hade tid att byta hotell då det var så fullspecat schema på mässan så jag håller mig nog till ett den här gången. Många hotell är dessutom inte möjligt att boka om man inte tar minst 2 nätter och det här blir ju 3 nätter så.
Jag samlar ju inte till HHonors men kanske ska börja? Ping @jerixon om du har någon erfarenhet med hur värdet per poäng samt kampanjer ser ut med andra kedjor jämfört med Club Carlsson som jag tycker verkar ganska generösa (utan att ha något att jämföra med). Jag vill alltså inte spendera 10000kr på ett hotell som ger 1h gratis boende om någon annan erbjuder 24h gratis boende för samma spend.
Det närmaste hotellet i förhållande till den mest (för mig) intressanta mässahallen är Renaissance Las Vegas Hotel men ligger över budget. Bodde för 1/3 förra gången och det var 15 minuters promenad så det kan det ju vara värt. Första gången bodde jag på olika hotell på Strippen och det tog för mycket tid att ta sig till mässan när man bodde "på den sidan" så det kommer jag inte göra igen.