Senaste nytt

CES 2018 - Vi som åker dit och hur vi gör det.

Om det blir någon inofficiell BC träff så kanske jag kommer, ingen rolig routing dock utan det blir med bil från vinterboendet i Phoenix....

Om det blir någon inofficiell BC träff så kanske jag kommer, ingen rolig routing dock utan det blir med bil från vinterboendet i Phoenix....
Två frågor

1) Hur många behöver det vara innan det blir en inofficiell träff?
2) Har du plats för inofficiella träffen i Phoenix?

Två frågor

1) Hur många behöver det vara innan det blir en inofficiell träff?
2) Har du plats för inofficiella träffen i Phoenix?

1) Vet ej men har haft en inofficiell träff i Phoenix med en BC medlem tidigare och det var trevligt.
2) Kan styra upp besök på lite öl ställen i Phoenix men tyvärr sitter jag inte i ett enormt hus med plats för alla.....

Någon som kan gästa mig in på CES? :)
Kan garantera en lösning på det när det är dags för registrering!

Kollade flygpris idag och United/Lufthansa tar mig t/r ARN-LAX för 4400kr. Kom på att jag har en 200 USD voucher som måste användas innan den brinner inne så funderar på att spara min voucher + 75000 poäng och köpa biljett dit. Får se hur det blir.

B

Kollade flygpris idag och United/Lufthansa tar mig t/r ARN-LAX för 4400kr. Kom på att jag har en 200 USD voucher som måste användas innan den brinner inne så funderar på att spara min voucher + 75000 poäng och köpa biljett dit. Får se hur det blir.
bara säg till när de är 100% så bokar jag + 1 resa

Drinks on me!!

Toppen