Agö
Medlem
Vad väntar du på?58000kr t/r i business...![]()
Vad väntar du på?58000kr t/r i business...![]()
Som hittat!58000kr t/r i business...![]()
Två frågorOm det blir någon inofficiell BC träff så kanske jag kommer, ingen rolig routing dock utan det blir med bil från vinterboendet i Phoenix....
Klart det blir!Om det blir någon inofficiell BC träff så kanske jag kommer, ingen rolig routing dock utan det blir med bil från vinterboendet i Phoenix....
Två frågor
1) Hur många behöver det vara innan det blir en inofficiell träff?
2) Har du plats för inofficiella träffen i Phoenix?![]()
Kan garantera en lösning på det när det är dags för registrering!Någon som kan gästa mig in på CES?![]()
bara säg till när de är 100% så bokar jag + 1 resaKan garantera en lösning på det när det är dags för registrering!
Kollade flygpris idag och United/Lufthansa tar mig t/r ARN-LAX för 4400kr. Kom på att jag har en 200 USD voucher som måste användas innan den brinner inne så funderar på att spara min voucher + 75000 poäng och köpa biljett dit. Får se hur det blir.
Drinks on me!!Kan garantera en lösning på det när det är dags för registrering!
Kollade flygpris idag och United/Lufthansa tar mig t/r ARN-LAX för 4400kr. Kom på att jag har en 200 USD voucher som måste användas innan den brinner inne så funderar på att spara min voucher + 75000 poäng och köpa biljett dit. Får se hur det blir.