Senator
Moderator
"BC syndome", grade X?![]()
First Class Syndrome.... No remedy available...
"BC syndome", grade X?![]()
First Class Syndrome.... No remedy available...
Cash upgrade till business med UA ORD-SJU för USD69 - check!
Tyckte det var ett generöst erbjudande med tanke på att flygningen är 4h 45min och nu ger dubbla baspoäng (cirkus 4200 totalt om jag räknat rätt). Nu går man kanske inte i taket av UA C inrikes, men frågan är om man överlevt nästan 5h bakom skynket?![]()
Cash upgrade till business med UA ORD-SJU för USD69 - check!
Tyckte det var ett generöst erbjudande med tanke på att flygningen är 4h 45min och nu ger dubbla baspoäng (cirkus 4200 totalt om jag räknat rätt). Nu går man kanske inte i taket av UA C inrikes, men frågan är om man överlevt nästan 5h bakom skynket?![]()
Ska flyga Newark-Panama City imorgon med United (5h20min flygtid), och vid OLCI så erbjuds jag att uppgradera till business på en 737-900 för $249.
Jag vet att om man betalar för att få en Economy Plus-stol så är det samma bokningsklass som tidigare, och ingen skillnad i poäng, men har någon koll på vad som gäller om man uppgraderar till business på detta sätt? Mer poäng eller ej. Lyckas inte hitta någon info på Uniteds hemsida.
Skulle ni tycka att det är värt att uppgradera? Economy verkar vara ganska fullsatt.