Senaste nytt

BusinessClass.se provar Champagne 9:e Februari 2013

Eftersom Martin inte ville ta AmEx med iZettle eller liknande så dröjde det tills idag innan jag fick fatt på min bankdosa och kunde skicka pengar, men imorgon ska pengarna vara på ert konto.

Jag har nu läst igenom tråden och såg att Palazzi kom även med en förklaring av protokollet.
Direkt tycker jag att det vore roligare att krydda lite det hela med 2 "bonus"-platser och tilldela dessa någon gång under juletiden(kanske på julbordstträffen?).
Då medlemmar som har blivit utvalda har "utmärkt sig" på något sätt tidigare då vore ju rättvist att ge möjlighet till alla nya medlemmar som inte haft chansen att vara med på tidigare event att göra sitt bidrag.
Likt tävlingar under året starta något liknande och utse 2 vinnare i någon av olika kategorin: kanske bästa textskildring av en resa eller upplevelse, bästa tips om ett resmål, bästa sätt att ta sig fram(routing) och bästa bild/reportage.
Det har varit många intressanta inlägg och trådar under året som har ännu mer bidragit till att öka antalet aktiva medlemmar och vilka medlemmar.:) Palazzi's "karriär" kan vara ett exempel.
Även om bc.se är mer än bara forum just forumdelen har varit en av största anledningarna att behålla medlemmar kvar. Att låta 2 personer vara med för självkostnadspris låter mer som ett bra sätt att främja den där vänliga andan som vi har här inne.

Det är mina 2 öre. :)

Jättekul att du är så sugen på att komma - jag har dig först på standby-listan!

Tanken med att välja ut dom mest aktiva var just att dom troligen kommer tillbaka på nästa provning, och det är önskvärt om vi ska få liknande resultat år-efter-år. Som jag skrev ovan är inte Champagne det enda vi kommer testa under 2013, att testa toppklass-rödvin är inte helt fy skam heller.

Ses vi den 9:e December på Grand Hotel? :)

Dessvärre är jag någonstans i USA när det är Julbord. Jag tror jag är i NYC men det kan vara SFO oxå....

Jag kan muta er med en trälåda Blancs de blancs, från Bollinger, om det påverkar lite....

Jag har nu läst igenom tråden och såg att Palazzi kom även med en förklaring av protokollet.
Direkt tycker jag att det vore roligare att krydda lite det hela med 2 "bonus"-platser och tilldela dessa någon gång under juletiden(kanske på julbordstträffen?).
Då medlemmar som har blivit utvalda har "utmärkt sig" på något sätt tidigare då vore ju rättvist att ge möjlighet till alla nya medlemmar som inte haft chansen att vara med på tidigare event att göra sitt bidrag.
Likt tävlingar under året starta något liknande och utse 2 vinnare i någon av olika kategorin: kanske bästa textskildring av en resa eller upplevelse, bästa tips om ett resmål, bästa sätt att ta sig fram(routing) och bästa bild/reportage.
Det har varit många intressanta inlägg och trådar under året som har ännu mer bidragit till att öka antalet aktiva medlemmar och vilka medlemmar.:) Palazzi's "karriär" kan vara ett exempel.
Även om bc.se är mer än bara forum just forumdelen har varit en av största anledningarna att behålla medlemmar kvar. Att låta 2 personer vara med för självkostnadspris låter mer som ett bra sätt att främja den där vänliga andan som vi har här inne.

Det är mina 2 öre. :)

Tycker det vore roligt. Vi får diskutera det på nästa "styrelsemöte"! Som redaktör tycker jag dock att vi diskvalificerar mig direkt:)

Hmmm just de, skyller på värktabletterna som är dopade som har haft mig i ett skönt grepp efter operationen... Nu enbart alvedon tack och lov, men jag fattar varför vissa piller har ett streetvalue så att säga....

Bildbevis, så slipper vi gissningar:
2012-11-04 09.52.03.jpg

När man läser diskussionen bland experterna får det mig att tänka på Madame Bollinger uttalande:
"I drink Champagne when I'm happy and when I'm sad, Sometimes I drink it when I'm alone. When I have company, I consider it obligatory. I trifle with it if I'm not hungry and drink it when I am. Otherwise, I never touch it - unless I'm thirsty."

Toppen