Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2025

Delta Sky Club A-gaterna, Seattle-Tacoma. Väntar med spänning på min första flygning med Oskulden.

IMG_1594.jpeg

Hälsningar från SAS Loungen på Landvetter. Ombyggnaden beror på en vattenläcka och kommer att pågå två tre månader.
Ingen större skillnad på frukostserveringen och Cavan smakade.
Nu bär det iväg till CPH och senare till Madrid.
Hade det inte vattenläcka tidigare så de fick bygga om eller minns jag fel?

Hade det inte vattenläcka tidigare så de fick bygga om eller minns jag fel?
Ingenting som jag kommer ihåg. Jag blev förvånad över ombyggnaden eftersom min känsla var att efter Star Alliance sorti så finns det kanske inte underlag för en SAS lounge. Men en vattenläcka måste ju åtgärdas.

Hälsningar från SAS Loungen på Landvetter. Ombyggnaden beror på en vattenläcka och kommer att pågå två tre månader.
Ingen större skillnad på frukostserveringen och Cavan smakade.
Nu bär det iväg till CPH och senare till Madrid.
Vattenläcka känns konstigt.
Byggområdet är typ bara runt de två serveringsdiskarna, ett begränsat och ganska litet utrymme. Vatten har ju en förmåga att rinna ut åt sidorna och borde då påverka golvet mer än bara diskarna.

Att fixa en vattenläcka brukar dessutom vara mer akut.

Så kanske har vattenläcka skadat diskarna och man väljer att byta ut dem helt eller bygga något nytt. Men att "skylla" på vattenläcka känns långsökt, speciellt om det skall ta flera månader att fixa.

Nu var det ju inte så jobbigt att runda "bygget" och det mesta fanns ändå tillgängligt för servering.

Toppen