Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2025

Det blir en lite försening så ja fick min vaniljglass och testa Portvin.
IMG_8448.jpeg

SAS Lounge, Landvetter.
Väldigt lugnt nu på morgonen. Som tidigare sagts, begränsat utbud på grund av renovering. Enklare frukost. På alkoholsidan finns en chardonnay brut samt vit och rött vin i karaff.
Idag tar Veborg Viking oss ner till Malaga. Tveksamt om man får wifi.
84129f750a0b264c2f6292b1a6859c2a.jpg
4dee12a2a92ff8fa86b8fbce90074ae3.jpg

SJ alternativ lounge I form av Scandic Continental. Som så ofta är sj lounge stängd när jag ska åka tåg. Så jag tackar SAS och Scandic för matchning till true friend och tar frukost på Continental.

Dessutom mer plats, lugnare miljö (andra våningen öppnad för extra frukost matsal) och väldigt mycket bättre frukost. Och bara ytterst marginellt längre att gå till tåget.

Det här samarbetet mellan sas och Scandic är ju riktigt bra..

PXL_20250524_071449353.jpg

En av de tråkigaste loungerna i väst-europa, The Infinity Lounge på NCE. Några kakor, lite yoghurt, lösgodis och lite pålägg erbjuds den hungrige, något bättre på drycken.

De har uppenbart haft bekymmer med SAS-resenärer som inte förstår informationen att det bara är AirFrance, KLM och Tarom som har access, så ett ordentligt förtydligande på disken.
20250524_175533.jpg

En av de tråkigaste loungerna i väst-europa, The Infinity Lounge på NCE. Några kakor, lite yoghurt, lösgodis och lite pålägg erbjuds den hungrige, något bättre på drycken.

De har uppenbart haft bekymmer med SAS-resenärer som inte förstår informationen att det bara är AirFrance, KLM och Tarom som har access, så ett ordentligt förtydligande på disken.
Visa bifogad bild 165246
Va, kan jag inte ta med mig hela min familj + släkt i loungen, jag är ju ändå EBG och SAS borde betala för detta.:)
Nu blir det att "gråta ut" i Aftonbladet dvs vad har SAS emot stora barnfamiljer och släkter!!??

Avd: Sarkasm :)

Visa bifogad bild 165246
Snarare är loungen så dålig att SAS-kunder borde ringa kundtjänst och tacka för att de inte har access.

Toppen