Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2025

Hemresa från Madrid till GOT via guldloungen CPH . Röd Pölse och grekiska köttbullar på menyn. Fredag kl 17 och nästan tomt, typisk klämdag.
Trevlig hemresa med SAS plus från Madrid ; fem rader i SAS plus, 30 platser, 29 upptagna och kompisen och jag fick seatblock. Trevlig helg!

Attachments

• 20250530_170655.jpg
    20250530_170655.jpg
    909,7 KB · Visningar: 32
Hej från Lufthansa Senator i Dubai. Flyger egentligen Turkish som har kontrakt med tredjepartslounge som jag blev hänvisad till. Visade upp mitt senatorkort, vädjade lite med ögonen och frågade snällt det inte gick bra ändå, vilket det då gjorde.

Skönt iaf eftersom det varit färre än 10 gäster här hela mitt besök. Lufthansa levererar som vanligt högre kvalitet än KLM i loungerna vad gäller maten men kycklingwrappen hade nog legat lite länge och hade lite tuggmotstånd men smakade gott.

fcda062dd4ed632dc51c45895cb5af58.jpg

Hej från Lufthansa Senator i Dubai. Flyger egentligen Turkish som har kontrakt med tredjepartslounge som jag blev hänvisad till. Visade upp mitt senatorkort, vädjade lite med ögonen och frågade snällt det inte gick bra ändå, vilket det då gjorde.

Skönt iaf eftersom det varit färre än 10 gäster här hela mitt besök. Lufthansa levererar som vanligt högre kvalitet än KLM i loungerna vad gäller maten men kycklingwrappen hade nog legat lite länge och hade lite tuggmotstånd men smakade gott.

fcda062dd4ed632dc51c45895cb5af58.jpg
Jag måste nog säga att de levererar betydligt sämre när det gäller drycker!

Jag måste nog säga att de levererar betydligt sämre när det gäller drycker!

Håller med när det gäller läsk. Inte ens pepsi max utan pepsi light (hade ju också helst sett zero).

Övrigt dryckesutbud var bättre med flera sorters öl och sprit men jag var inte så sugen inför nattflygning och få timmars sömn redan innan.

Ganska väntat så blir det hej från Turkish ”Miles&smiles”-loungen i Istanbul. Här såg jag varken pepsi eller coca-cola under frukosten. Mat finns en hel del att välja på men lite jobbigare att hitta en plats att sitta.

fae1dcba2fbff49726a9eb0a3a749ca7.jpg

Toppen