Har hamnat på LHR, vi landade 20 minuter före från BCN, har för ett år sedan förlorat min guldstatus som jag har haft tack vare
@doc och
@agehall, nu är jag nere på silver några dagar ytterligare sedan försvinner även det
ur profilen.
Jag stod utan för GF här på T5 och tittade på de lyckliga resenärer som genom att endast visa ett boardingkort välkomnades ini den värmande loungen.
Själv sitter jag numera i BA North Lounge, väntar på BA780 till ARN, vilket några här på BC tycker är Europa sämsta flygplats, det finns inte ens toletter så det räcker åt alla
Sedan skall jag åka Arlanda Express som tydligen är värdens dyraste flygtåg enligt skribenter här på BC
Ensak skall ni veta jag har varit i Barcelona och träffa ca 25 trevliga personer, och som det numera heter de sprider kärlek runt om kring sig.
Jag ski…er i GF på LHR även dyra anslutningar till och från ARN ( har laddar upp med biljetter idag med 25% rabatt) tack vare de personer som vår herre har sänkt till BC det var verkligen en höjdpunkt att träffa dessa människo, jag verkligen ser framemot de 52 tunga veckorna innan vi träffas igen och minns dessa ljusa dagar med spöregnet. .
Fiskefrikadellerne som serverades med potatismoset i loungen var goda, Cola Zeron kunde varit lite mer kyld.