Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2024

Status
Stängd för vidare inlägg.
OT? Har netop laest denne info (oploadet nu) paa https://insideflyer.dk/forums/threads/lounge-tråden.253/page-84#post-106149 Quote:
Advarsel: I LHR er Senatorloungen lukket pga ombygning til og med januar 25. Som SAS-kunde bliver man henvist til Plaza Premium Lounge. Aldrig, som i aldrig nogen sinde, har jeg oplevet noget så ringe: Et sort, ultravarmt hul uden vinduer eller udluftning, ingen siddepladser, en gryderet af ubestemmelig oprindelse, kaffemaskine ude af drift, beskidt porcelæn, dåsemajs og en bar, hvor man kunne få no-name-drikkevarer, øvrige skulle man betale for. Jeg snuppede bare en cola og smuttede lynhurtigt ud igen. Never again!

Nogen her som ved, om det er rigtigt?

• Gilla
Reactions: pep
Kyckling till lunch som va förvånansvärt bra krisp kvar, lite smaklös men okej!
Bättre än dom flesta loungemåltider man ätit

En trevlig appfelstrudel till efterrätt med en tillhörande GT, nu gissar jag på att ni listat ut vilket land det är!

Senator loungen i non-schengen här på VIE är riktigt sorglig, tur det finns sprit för att döva rösterna i huvudet om vilket typ av vårdinrättning detta skulle kunna vara!
IMG_5887.jpegIMG_5891.jpeg

Misärhäng nu i ARN gold loungen. SK904 från EWR var försenat så missade morgonflyget till Göteborg och ny plats finns inte förrän på eftermiddagen. Totalt 5h försening.

Så om ni undrar varför det osar svavel i loungen så är det jag som sitter och pyr i ett hörn och skriver claim.

Svenskt höstlov, varför sitter halva Sveriges skolbarn i SAS guldlounge på CPH? :mad:

Edit: Kunde hoppas vid dessa lov att barn under 15år skall placeras i Business området.
Nu kändes det när jag skulle ta mat att jag var på en skolbespisning....

Aja, det löser sig.. det finns alltid Mikkellerbaren där jag troligtvis möter lärarna till barnen i guldloungen... ;)

Last edited:
Ser att skolbarnen i guldloungen är i fullgång med gymnastikövningar som hjulningar etc...
Skall ta en GT och testa om jag kan också hjula i guldloungen eller ens stå på händer.

Risken är väl att jag aldrig kommer få komma hit igen, medans föräldrar som har nollkoll på deras barn är välkomna hit att "hjula".

Parkerat mig i SAS Gold Lounge på Arlanda. SkyTeampremiär för mig idag. Flyger med SAS till Chicago via Köpenhamn. Första flygresan sedan i somras som också var SAS fast till New York. Inte ofta man ser insidan av ett flygplan nuförtiden, så ska bli kul att komma tillbaka upp i luften.

Ingen varm mat än så länge. Enda skillnaden jag kan märka är att de har bytt ut glasen i loungen till samma glas som de har ombord i business.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen