Senaste nytt

Businessclass.se loungen 2023

Status
Stängd för vidare inlägg.
Godmorgon från Pearl Lounge Arlanda T2!
På väg till Helsingfors.

78D02020-4D5C-434E-A685-13CC6FBEFB3B.jpeg

Hej från Escape Manchester T3, på väg mot London med dottern. Strul som vanligt på denna undermåliga flygplatsen och speciellt säkerhetskontrollen. Jag är BA Gold och dottern Blue, jag har fast track på biljetten men inte hon, båda grupp 1 och de vägrar låta henne följa med förrens jag fått en rejäl läxa i att så här får jag inte göra.

God vegetarisk curry i loungen dock.
20230407_172003.jpg

Hej från Escape Manchester T3, på väg mot London med dottern. Strul som vanligt på denna undermåliga flygplatsen och speciellt säkerhetskontrollen. Jag är BA Gold och dottern Blue, jag har fast track på biljetten men inte hon, båda grupp 1 och de vägrar låta henne följa med förrens jag fått en rejäl läxa i att så här får jag inte göra
Hur är reglerna egentligen för gäst i ”vanlig” fast track med BA och Gold/Emerald-status? Man får ju ta med en gäst till First Wing på LHR (incheckning och säkerhetskontroll), är det bara för att det är en ingång direkt till loungen?

Hur är reglerna egentligen för gäst i ”vanlig” fast track med BA och Gold/Emerald-status? Man får ju ta med en gäst till First Wing på LHR (incheckning och säkerhetskontroll), är det bara för att det är en ingång direkt till loungen?
Har aldrig blivit nekad en familjemedlem eller resekamrat någonsin när jag själv haft fast track. Känns otroligt konstigt måste jag säga.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen