Hur fort gick det att ta sig igenom säkerhetskontrollen på LHR 5?Länge sedan jag var i Galleries First på LHR T5 nu. Det har gjorts om med bordsservering på en massa saker (QR kod vid borden).
Kommer bli över 2h här då flighten är sen.
Dagens utbud på viner är detta. Något man inte får missa förutom den gamla fransosen?
Visa bifogad bild 141400
Visa bifogad bild 141401
Det är vanligt att minst en av rätterna (någon "curry") som finns för onlinebeställning i Galleries First också finns på buffén, och då går det fortare att ta själv, förutom att utbudet är bredare där.Länge sedan jag var i Galleries First på LHR T5 nu. Det har gjorts om med bordsservering på en massa saker (QR kod vid borden).
Dagens utbud på viner är detta. Något man inte får missa förutom den gamla fransosen?
Visa bifogad bild 141400
Visa bifogad bild 141401
Portvinet och den amerikanska Pinot Noir'en.Länge sedan jag var i Galleries First på LHR T5 nu. Det har gjorts om med bordsservering på en massa saker (QR kod vid borden).
Visa bifogad bild 141400
Visa bifogad bild 141401
Någon minut, var borta vid First Wing som var stängd. Ingen kö typ i andra fast tracken.Hur fort gick det att ta sig igenom säkerhetskontrollen på LHR 5?
Jag gillar inte pinot noirPortvinet och den amerikanska Pinot Noir'en.