Tommy
Medlem
Det är gott om plats idag och okey utbud av mat och dryckSer ut att vara en trevlig lounge och inte mycket folk heller?
Det är gott om plats idag och okey utbud av mat och dryckSer ut att vara en trevlig lounge och inte mycket folk heller?
Du borde erbjudit mig att haka påDagens sista lounge för mig Alpine loungen ZRH nästan ensam här
Visa bifogad bild 124339
Sjävklart ber om ursäktDu borde erbjudit mig att haka på![]()
Hade som tysklärare hjälpt dig med oanad framgång genom de tyska hierarkierna av byråkrati Min starka erfarenhet är att de oftast så allvarligt och formellt sinnade tyskarna blommar ut till full gästvänlighet om man tar dem rätt. När jag var reseledare/dörröppnare för tyskar i Sverige så finns inget på kartan som var mer glädjegivande än momentet när jag fått dem att lämna sin fasad av allvarligt paragrafrytteri genom att få dem att ha känslan av att få mer än vad de ”betalt” för.Sjävklart ber om ursäkt
Passar tisdag 14/12 ZRH ?Hade som tysklärare hjälpt dig med oanad framgång genom de tyska hierarkierna av byråkrati Min starka erfarenhet är att de oftast så allvarligt och formellt sinnade tyskarna blommar ut till full gästvänlighet om man tar dem rätt. När jag var reseledare/dörröppnare för tyskar i Sverige så finns inget på kartan som var mer glädjegivande än momentet när jag fått dem att lämna sin fasad av allvarligt paragrafrytteri genom att få dem att ha känslan av att få mer än vad de ”betalt” för.