Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2021

Status
Stängd för vidare inlägg.

Tommy

Medlem
Dagens sista lounge för mig Alpine loungen ZRH nästan ensam här
E393BDCB-B53C-4740-8104-B15BC6565866.jpeg
 

Sir Lemon

Medlem
Sjävklart ber om ursäkt
Hade som tysklärare hjälpt dig med oanad framgång genom de tyska hierarkierna av byråkrati Min starka erfarenhet är att de oftast så allvarligt och formellt sinnade tyskarna blommar ut till full gästvänlighet om man tar dem rätt. När jag var reseledare/dörröppnare för tyskar i Sverige så finns inget på kartan som var mer glädjegivande än momentet när jag fått dem att lämna sin fasad av allvarligt paragrafrytteri genom att få dem att ha känslan av att få mer än vad de ”betalt” för.
 

Tommy

Medlem
Hade som tysklärare hjälpt dig med oanad framgång genom de tyska hierarkierna av byråkrati Min starka erfarenhet är att de oftast så allvarligt och formellt sinnade tyskarna blommar ut till full gästvänlighet om man tar dem rätt. När jag var reseledare/dörröppnare för tyskar i Sverige så finns inget på kartan som var mer glädjegivande än momentet när jag fått dem att lämna sin fasad av allvarligt paragrafrytteri genom att få dem att ha känslan av att få mer än vad de ”betalt” för.
Passar tisdag 14/12 ZRH ?
 
O här är även en av efterrätterna o osten som funkar som både förrätt o efterrätt från Polarisloungen som inte kom med i förra inlägget. Riktigt bra mat o man ville ju nästan vända i dörren när man kom till SAS loungen i B terminalen sedan som var riktigt full med flyg både till Köpenhamn o Sthlm. Tacksam för alla tips här kring Polarisloungen
e6fc3110f33da95a46686ced93a36224.jpg
7305452b18a25d4b1e60a7e6d6734772.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen