Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2021

Status
Stängd för vidare inlägg.
En riktigt god eftermiddag från Polaris IAD, som nyligen slagit upp dörrarna efter en klassisk Washington DC-försening på 5-10 år.

Närmast en spökstad härinne, med massor av sittplatser men max 10 passagerare. Det var nästan så att bartendern bad mig beställa en drink bara för att ha något att göra. Flygplatsen i sig dock full av aktivitet.

DSC_0935.JPG

God morgon från United Club Newark Terminal C. ”Mindre” kaos vid incheckning, mycket folk och högljudd personal som gapar och påpekar fel som görs eller borde göras. Inte mycket till premiumkänsla här.

Men nu börjar det ordna upp sig, optimisten säger att glaset är halvfullt och jag säger att jag går och tar ett glas till, så blir det inga diskussioner om glaset är halvfullt eller halvtomt.

246AE254-6F84-47AD-A7D3-D5B3BB5FBD66.jpeg

Hälsningar från SilverKris loungen SIN inte riktigt så tomt som det ser ut på bilderna.
Snart dax för sista legget till BKK med Singapore Airlines vi var bokade med Swiss och byte i SIN till Thai air men Swiss har inte rätt att göra connection med Thai så det blev ombokning till Singapore Airline det enda bolaget Swiss får connecta med i SIN, bra affärsidé av Singapore.
49270DB7-8307-4702-BDD0-198608D91184.jpeg
87C84F25-7D9B-41A9-96AB-5660E34395ED.jpeg
FA9582ED-8D2C-481A-8C82-1985B963B0DE.jpeg
25E17F04-AC32-45CA-BBAE-7DF1E36334AE.jpeg

Hälsningar från SAS Guld ARN på väg till ZRH
Idag var de mycket folk överallt
Visa bifogad bild 124450

Hälsningar från SilverKris loungen SIN inte riktigt så tomt som det ser ut på bilderna.
Snart dax för sista legget till BKK med Singapore Airlines vi var bokade med Swiss och byte i SIN till Thai air men Swiss har inte rätt att göra connection med Thai så det blev ombokning till Singapore Airline det enda bolaget Swiss får connecta med i SIN, bra affärsidé av Singapore.
Visa bifogad bild 124508 Visa bifogad bild 124509 Visa bifogad bild 124510 Visa bifogad bild 124511

Lite skillnad på de som inmundigas, hårdbrödmacka med Kalles på ARN, champagne i SIN, är det så när man är ute och reser i stora värden?

Efter-hej från Pontus ARN T5 där jag klämde en portion köttbullar medan jag lyssnade på ett Teams-möte.

Hej från SAS Gold ARN T5. Jag är sällan här på torsdagar, jag kan bara minnas en gång som jag ätit varmkorv här, men nu tänker jag av ren princip, köttbullarna till trots, passa på att ta åtminstone en.

Efter-hej från Pontus ARN T5 där jag klämde en portion köttbullar medan jag lyssnade på ett Teams-möte.

Hej från SAS Gold ARN T5. Jag är sällan här på torsdagar, jag kan bara minnas en gång som jag ätit varmkorv här, men nu tänker jag av ren princip, köttbullarna till trots, passa på att ta åtminstone en.

Fruktansvärt underhållande att sätta sig vid fönstren och betrakta spektaklet när vuxna män i kostym skall slås om korv och ketchup... :rolleyes:

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen