Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
SAS Gold lounge, Arlanda T5, baserna till en näringsrik frukost intages i främlingars sällskap.
IMG_1474.JPG

SilverKris SIN Terminal 3. Långa suktande blickar till Private Room. Men om det var en bra deal från London så var den usel deal från Singapore till First.

SGD 3 850 som är 24 000kr ett löjligt pris. Så en episk Yatzy match i stället. Inte så imponerar av loungen måste jag säga.

d4de67f5dc80b235d190cdd2de631398.jpg

Ett snabbt besök i SAS Business i Köpenhamn för en dusch innan avresa till Arlanda. Skulle inte skada med en facelift av duscharna, ungefär vad jag minns från skolan men det är skönt det finns. Nu SK402 till Stockholm sedan rakt till kontoret, men först skippar vi SAS för en Starbucks

Ett snabbt besök i SAS Business i Köpenhamn för en dusch innan avresa till Arlanda. Skulle inte skada med en facelift av duscharna, ungefär vad jag minns från skolan men det är skönt det finns. Nu SK402 till Stockholm sedan rakt till kontoret, men först skippar vi SAS för en Starbucks
Dusch i avslappningsrum på vån 2 tycker jag är hyfsat fräsch ( iaf vid senaste besöket)

• Gilla
Reactions: pep
Hej från SAS-loungen på Landvetter!
Dags att åka hem till Kiruna efter några riktigt kylslagna dagar i Göteborg. Kände mig som en isglass igår...
SK166 till ARN om en timme.

Pastrami med gubbröraartad potatissallad i plusloungen ARN T5. Persiljepeston till är riktigt god men den lätt avslagna pripps blå från tapp är sådär. Finns även tomatsoppa med krutonger. Står hemlagat men smakar spår av knorr. Mitt EBG sällskap är försenad så om någon har möjlighet att gästa vore jag tacksam.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen