Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
Seoul och Asiana loungen vid gate 24

Om jag skriver detta Väldigt magert med mat här. Så kommer många att skriva precis vad du behöver! Därför utlämnar jag det och ni har inte läst det.
Var här på flygplatsen för 4-5 år senast och vill minnas att det var en mycket trevligare lounge med självspelande flygel, Åke då med Lufthansa, kan det ha varit Singapores longe?

Kommer att åk till Bangkok med OZ741 och plats 3K är ledig sa inchecknings damen, bokade den för ca 1 månaden sen, maskinen skall vara utsåld i kväll
image.jpg

Cola Zero har inte varit lätt att få tag på här i S Korea.

Försökte ta mig över till SQ loungen men det gick att ta sig dit men inte tillbaka stod det på skyltar innan man gick på tåget till gaterna 100-138.

Last edited:
God eftermiddag från Asianaloungen i Seoul. Sorgligt för att vara hemmabasen för ett fullservicebolag. Lunchen består av sallad, tofu, ris och små färdigbredda mackor. Dryckesutbudet ungefär lika oinspirerat. Några trötta croissanter och gröten står kvar sedan frukosten. Höll på att snava på hålen i mattan på vägen in, och allt sorl från terminalen hörs rakt in i loungen. Dock ganska glest med folk här, så man behöver inte trängas.

Dags att begå A350-premiär idag. Flyger till London, och 70 min transfer till SAS till Stockholm. Bagaget taggat med "short connection", så vi får se...

DSC_0048.JPG

Då har resan hem börjat sitter i Singapore Airlines longe i Bangkok och väntar på SQ979 till SIN.

Som vanligt i denna longe bra utbud av mat och snacks. Vilken skillnad mot OZ lounge i Seoul, ja där kändes SAS longen i T4 på ARN som rena överdådet av delikatesser, ja nästan i alla fall.

Försökte att boka om till ett förmiddags flyg för att ev. träffa @Sussane och @Tommy i Singapore men det gick inte alla flyg var fullbokade försökte till och med att nedgradera till Eco men även där fans inga platser sades det.
4307C9E8-66A5-4F1B-A443-40F45B47DC3F.jpeg

Då har man kommit lite längtar bort på hemresan , Singapore och Siverkris loungen.
Fick en mycket konstig tanke, om jag hade åkt 7 timmar senare från Bangkok så hade jag landat två timmar tidigare på Arlanda, ja ni förstår vilken konstig tanke som kom, men den försvann snabbt!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen