Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fem dagar gamla bilder från VIP Lounge på Dan Carmel Hotel i Haifa.

Först lite inredningsbilder:

DSC_0014.JPG

DSC_0016.JPG

Lyckades inte få någon bild på det ät- och drickbara utbudet. Men det vara ganska enkelt. Snacks i form av nötter och kakor. Det mer matiga var olika sorters fisk, yoghurt och mindre smörgåsar, typ snittar. I dryckesväg fanns vatten, soft drinks, juice/smoothie, kaffe, te samt rött och vitt vin.

Loungen är öppen mellan 17-23, men om man tror att man ska spara pengar på att äta i loungen istället för att äta middag så blir man besviken...och fortsatt hungrig. :):p

Till sist kommer lite bilder på utsikten från loungen, som ligger på 10e våningen. Hotellet i sig själv ligger i princip på toppen av berget så utsikten är fin.

20170522_192203.jpg

20170522_182339.jpg

20170522_182441.jpg

20170522_192155.jpg

Då var det åter dags att önska damer och herrar, systrar och bröder, vänner och bekanta etc en riktigt god förmiddag från SAS Gold ARN T5. Rätt lugnt här för att vara måndag men kanske rushen är förbi för idag.

God eftermiddag från IST och TKs lounge som jag bara har hört gott om. Detta mitt första besök gör mig inte besviken. Det är STORT, två våningar med allehanda mat och dryck här och var, bagageförvaring, biljardbord, biosalong (med popcornmaskin). Rent och fint, inte särskilt mycket oväsen trots ungefär halvfullt. Har ett par timmar kvar till min anslutande flight, trivs bra, kommer kanske rentav lyckas jobba en stund.

Sitter just nu i Vietnam Airlines Lounge i Hanoi. Stort och luftigt är det och för närvarande inte särskilt mycket folk.

Dusch och toalett finns . Matutbudet är väl hyfsat och Wifi ganska ok.

20170530_120242.jpg

Utsikten mot plattan är väl bäst.

20170530_120215.jpg

Asiana Airlines LH7747; A330

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen