Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej igen från TK Istanbul Ataturk. På väg tillbaka till Sverige efter en kortis i Serbien, har precis ätit en kall lunch bestående av bönor, linser, grönsaker, ost och rödtjut. WiFi i denna lounge funkar sådär för mig, det är väl enda molnet på himlen för i övrigt är här mycket trevligt. Och så finns det gråsparvar härinne men de stör inte mig det minsta.

Hej från Aspire loungen Manchester T1. Här har dom ryckt upp sig med salladsbuffe och lite bättre dryck, blev peroni. Med LH business kommer man fortfarande in här, alla stackare som flyger SAS får häcka utanför.

20170531_111814.jpg 20170531_111523.jpg

Svettas i lufthansa business lounge a gater. Jag som inte reser mycket lh börjar förstå vad ni pratar om med ståplats och mycket folk. Korv och öl blir det dock efter en trevlig flygning från Manchester.

20170531_154735.jpg 20170531_155227.jpg

Hej från SAS inrikeslounge på T4!
Landat från Luleå och firar min just avklarade kvalificerande EBD-sträcka (på sista kvalificeringsdagen!) med lite Chardonnay här, i väntan på SK1048 upp till Kiruna via Umeå. Det enda som slår på den mellanlandningsrutten är ju en extra Mikkeller... ;)

SAS Guld på Arlanda T5 på väg till Riga med SK1762 som är en ATR, hem imorgon
Första dagen på nya SAS året, har bokningar som gör att jag blir EBD även 2018/2019
Mycket tack vare två bokningar med SQ i bokningsklass D

Förra SAS året blev så här
IMG_1129.PNG

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen