Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
Landade precis i CPH och ska vidare strax till MIA.
Detalj 2: kommer bli lite mer besvärligt vid passkontrollen idag har jag en känsla av.

Det är väl snarare att du får en extra säkerhet kontroll vid gate av allt ditt handbagage och dig själv och inget vid passkontrollen för de har inte att göra med det där.

7835a28f8b2863f19c727abce1f51acc.jpg

Hej från SAS gold CPH. Sitter här med @Magino efter en helg på Mikkeller Beer Festival

Thai Airways First lounge på BKK, kommer att åka TG 910 en A380 till LHR plats 3A finns inget ledigt säte i F så vi blir 12 personer i den kabinen. Har förbeställt gratinerad hummer.
Sitter här i loungen och läppjar på en Cola Zero med en skiva lime, fantastisk lyx en vanlig tisdag.
IMG_1099.JPG

Först ett försenat hej från United Club på Atlanta Hartsfield. Ganska liten men ljus och luftig med bra utsikt över plattan. 3 olika vita viner, 3 röda, prosecco samt 2 öl på tapp. Och självfallet det sedvanliga United-käket, dvs chips, salami, mototsstavar och ostkuber..

Sen ett hej från United Club på ORD (terminal B). Den riktig stora loungen. Ändå helt OK med bar.. Samma käk som tidigare.
Försökte först glida in i Polaris loungen i concourse C men blev nobben då jag inte åker business. A*-Gold och sas extra räckte inte (som väntat men jag tänkte bättre att försöka)..

Lämnade terminal 1 efter ett par timmer och åkte till 5a och internationella.
Sas loungen på O'Hare är ju ett skämt. Ståplats och alla är packade som sillar.
Swiss är ju stängt vid denna tid så finns inte mkt alternativ. Riktigt B.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen