Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.

Anfield

Medlem
cd40ad877dbff7618a37426275b7fbe3.jpg


PP loungen i Helsingfors !
 

gusten

Medlem
Godkväll från Lufthansa/SilverKris lounge på DEL T3.

En lunch på kineskrog i Gurgaon idag föranleder intag av ett stadigt glas Glenfiddich i förebyggande syfte.

Mot MUC-ARN kl 0100.
 
  • Gilla
Reactions: bnr
Sitter i GVK Loungen på BOM T2 väntan på Jet Airways till DEL kl 1700. Snygg och ren lounge med ok tarmac utsikt. Buffe med indisk mat som jag däremot avstår ifrån, vis av erfarenheter. Och baren kostar pengar, Skr50 för en öl.

Nej, det är ju i Indien man ska äta indisk mat. Sitter just nu i Air Indias lounge i Delhi och har precis fått ett skrovmål från indisk buffé.

I övrigt är loungen ganska stor och just nu väldigt tom. Loungen är väl inte fantastisk på något annat sätt heller. Förutom buffén så finns det lite annat småplock.

Dusch och toaletter finns och ganska snabb Wifi.

Nu är det väl dags att gå vidare någon annanstans i väntan på att Lufthansa ska ta mig hem till Europa (FRA).
 

FFlash

Medlem
Mycket guld/plus folk i CPH verkar det som. Pga Flygen till ARN försenade antar jag.

Hoppas det dröjer ett tag till och missar anslutningen o cashar in 250€ ;)
 

gusten

Medlem
Nej, det är ju i Indien man ska äta indisk mat. Sitter just nu i Air Indias lounge i Delhi och har precis fått ett skrovmål från indisk buffé.

I övrigt är loungen ganska stor och just nu väldigt tom. Loungen är väl inte fantastisk på något annat sätt heller. Förutom buffén så finns det lite annat småplock.

Dusch och toaletter finns och ganska snabb Wifi.

Nu är det väl dags att gå vidare någon annanstans i väntan på att Lufthansa ska ta mig hem till Europa (FRA).

Du har så rätt, men jag har lärt mig att välja var denna goda mat intages. Flygplatser står inte högt på listan. God resa!
 

011430121

Medlem
ANA longen på HND på väg med TG 683, det är bara två platser sålda i F, men TG brukar vara duktiga att uppgradera sina statuspassagerare.
 

nissefalk

Medlem
Hej från Qantas First lounge på Auckland flygplats, nu väntar en låååång hemresa kommer vara ombord på ett flygplan i luften 23 av de kommande 24,5 timmarna.....hoppas det inte blir någon försening på Auckland-Doha då jag bara har 90 min connection till Arlanda där....
 

gusten

Medlem
Guten Morgen från Lufthansa Business Lounge på MUC K gates. Lugn och skön stämning i loungen och jag frågar mig om MUC inte toppar listan på Europeiska flygplatser för tillfället.

Här är suveränt rent, snyggt, effektivt och säkert. En flygplats som det är ett nöje att passera.

Mot ARN kl 0855 med LH.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen