Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inte igår man satt i SAS-Loungen på Arlanda.
Uppenbart hänt lite grand på en 15 år...........

Men nu är man här i väntan på Münchenflighten vid 11 :)

Sitter i GVK Loungen på BOM T2 väntan på Jet Airways till DEL kl 1700. Snygg och ren lounge med ok tarmac utsikt. Buffe med indisk mat som jag däremot avstår ifrån, vis av erfarenheter. Och baren kostar pengar, Skr50 för en öl.

Last edited:
Hej från Sas Gold på Arlanda T5. Sitter med sonen och vänar på resan vidare mot Kalmar. Tyvärr blev flighten inställd, så det blir flyg till Ronneby istället och sedan buss 1,5 timme. Inte optimalt, men förhoppningsvis så kan det bli tal om lite monetär ersättning. Passande, när man har tagit med sig ett av barnen på tjänsteresa. :)

IMG_3247.JPG

Hälsningar från Senator loungen på E piren på ZRH.
Sitter nu i whiskybaren med 130 olika sorter.
Prövar nu en Japansk variant.

SAS ARN T5 Guldloungen skall resa med LH809 till FRA och missar platsen 1D så det får bli 2D. Lugnt i loungen incheckningshallen var som en myrstack med resenärer.
Parkerade på BETA och det var "svin kallt" minus 5 grader.

Har då hamnat i Frankfurt förstagångsbesök i Air Canada loungen på FRA, har 3 timmar innan mitt flyg
NH 204 till HND avgår och idag blir det i F och jag skall sitta/ligga i 2A.
AC loungen är mycket lungnare den här tiden på förmiddagen, kommer även att besöka LH Senator loungen om någon timme.
Nu säger många, ja han är ju korkad och det får vi bevisat nu att han inte åker med LH i First.
Men systrar och bröder, då har jag ju inget att se framemot om jag skulle åka LH F idag, den karamellen skall jag suga på ett tag till. Tror Ni att @Senator, @bnr, @simon_says91 med flera vana LH F resenärer, har lika stor förväntan som jag på LH F?
IMG_1007.JPG

LH Senator lounge nu på FRA den som ligger mittemot gate B44
Äggröra och prinskorv råkade slinka ner på tallriken.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen