Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eftersom BC-hörnan fanns för för 1,5 veckor sedan så antingen hittade du inte den eller så har de bytt möbler den senaste veckan.
Jag var osäker på vart den var så det var därför jag frågade personalen och visade bilden härifrån. Det var då hon sa att det togs bort i samband med att möblerna byttes ut vilket då tydligen var i veckan som gått eftersom du var där nyligen.

Som sagt så lät både personalen i Köpenhamn och Stockholm positiva till att ha en sådan hörna så vill ni (BC) ha upp den igen kanske det är läge med ett mail till någon ansvarig?

Fanns den i Oslo också? Ska dit imorgon så kan kolla där också.

United Club på Reagan National i Washington DC. Botmedel mot First and Business Class Syndrome (FCS och BCS) idag med en Unitedresa ombord en ERJ-145 till Newark..

Tråkig Club med ett massivt behov av renovering. Minns inte om detta är den f.d Continental eller United Club, men det är 5 år sedan min senaste resa med United från Reagan.

Hälsar från JAL Diamond Premier Lounge på New Chitose Airport (CTS). Väntar på JL2010 till Osaka Itami.

2d7af0501d0b7c8df8a6d953588b32ab.jpg

Hej från Oslo och SAS Business Lounge (bättre mat än i Gold idag).

3bd995bdef44dddce4fbceb29801a8e8.jpg

Alltid lika fascinerad över informationen man kan snappa upp i en lounge. Löner, företagsnamn, personnummer, hur de ska förhandla på nästa video möte kl0830 på onsdag i Riga, Power Points och Excel som ligger öppna på iPad och datorer...

Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen