Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej från Senatorloungen i MUC, skulle egentligen skickat ett hej från FRA dito men då mitt flyg FRA-NUE blev inställt så sprang jag genast till servicedisken på CPH och då de ( såg att jag var diamond) så ville de boka om mig via MUC istället för låta mig slåss med folk på FRA om plats på sista flyget till NUE. Gött för de har redan ställt in två och jag kan tänka mig att de antingen har sista flyget överbokat eller inställt.
Någon på MUC?

• Gilla
Reactions: doc
Då hälsar jag från United Club på Terminal 3 på SFO. Skulle inte har varit här, men det är kaotiskt runt San Fran, San Jose och Oakland idag. Bokade om min hemresan med American från LA i morgon, och hade en separat biljett med American tillbaka till LAX i morgon som nu gick EFTER min LAX-JFK :) Det skulle kosta $500 att boka om från SJC eller från SFO, medan en ny biljett med United i First kostade $300, så lätt val. Hoppas få tillbaka lite pengar på min resa från American.

Regnet är nog bra för Norra Kalifornien som verkligen behöver vatten. Hoppas detta är snö uppe Sierra Nevadas så det blir en bra vår för Coloradofloden.

God morgon från Aviator Stockholm Arlanda Lounge. Väntar på QR170 till Doha. Farfar och jag drar ut på resa igen.

929033b9e43887635c3e48f268f4043c.jpg

1220383a60b02c8ebe7334ba1bbcae20.jpg

Buongiorno från TRS (Trieste, Italien) och vad jag tror är enda loungen här. En obemannad, liten, glesbefolkad lounge med kaffe, chips, kylda drycker samt vin i en automat jag inte förstår mig på.

Guten Tag från MUC LH Senator nånstans vid G-gaterna.

Ovanstående projekt lyckades sådär. Försenad till München pga snöväder, missar anslutning, ombokad till imorgon (!?), blir hämtad med bil här istället.
Då var man tillbaka i samma lounge, sent flyg och missad anslutning, ombokad till fem timmar senare, har en svag förhoppning om att vara hemma till midnatt.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen