Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej från Lufthansas nya First Lounge i München Terminal 2 satellite!
Mycket trivsam lounge och god mat. Valde Black halibut med saffransrisotto från à la carte.
IMG_4986.JPG

IMG_4970.JPG

IMG_4980.JPG

IMG_4985.JPG

IMG_4993.JPG

IMG_4990.JPG

IMG_4995.JPG

IMG_4991.JPG

IMG_4996.JPG

Årets första besök på CPH, inför årets fjärde flight - hem till Göteborg. 2017 fortsätter som 2016 slutade:
Lufthansa är stabila, SAS är bra när de vill. Glatt crew från Paris denna dag på ett fullsatt plan.

Edit: Ser dock att gästböckerna är borta från BC-hörnan. Är den tiden förbi?

Last edited:
Hej från virgin trains first class lounge på london euston. Det här får sas loungen på t4 att se lyxig ut.

Men med tank på alternativet så är det lyxigt värre. Lemonad, cola, kakor, Te och kaffe gratis resten kostar.20170108_204438.jpg

Check in från Air Canada Maple Leaf i Toronto.
Stort och luftigt med riktigt bra mat (detaljer i min andra tråd för att undvika dubbelpost).

Hälsningar från den gemensamma JAL/American Club/Lounge på Honolulu. "All good things must come to an end" också denna semester. Nu väntar ca 5.30 med American ombord en A32B till LAX innan min sambo och jag skils åt för några dagar. Hon åker till Sverige och jag till Palo Alto..

Hej från Malaysia Airlines Golden Lounge första klass del på KLIA.
Jag fick komma in här för att jag ansluter med Cathay Pacific första klass i Hongkong.
Det hade jag inte förväntat mig.:)
Jag är själv här just nu.
Riktigt gott vitt vin från Nya Zeeland.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Attachments

• image.jpeg
    image.jpeg
    79,1 KB · Visningar: 254
  • image.jpeg
    image.jpeg
    97 KB · Visningar: 235
@Glenn E: Fick du pröva a-la carte delen också? Ritkigt bra mat senast jag var där. Har besökt loungen två gånger och bägge gångerna har jag och frun varit i det närmaste ensamma. Mycket trevlig lounge tycker jag :)

Til lykke @Glenn E - Dejlig, "klassisk" 1st class lounge - jeg var der for nylig og kom - efter anmodning - ind på en business ticket med MH. Jeg sov der om natten i deres små, udmærkede "slumber"-chambers. Så du cigar-stuen?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen