Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
4-0 förlust mot Malmö FF och flyget är 30 minuter försenat.

Hej från CPH SAS Gold....

IMG_0321.JPG

God förmiddag från Eva Air loungen på TPE. Businessdelen är riktigt fräsh men *AGold delen har bättre matutbud men i renoveringsbehov. Gjorde mig en helt ok ceasarsallad. Nu bär det av till Kina.

God morgon från ba loungen i manchester, dimma här och kraftiga förseningar. Blir en intressant dag detta med 3 flyg varav första är codeshare och gör att BA inte kan/vill hjälpa till. Hur som helst, för att komma in i loungen med loganair måste resan vara bokad genomgående med BA och man måste vara BA guld - tur att jag uppfyllde dessa krav eftersom det blir lång tid här.

20170919_082903.jpg

Hej från Galleries First LHR T5. Mitt flyg med loganair från MAN till GLA blev till slut inställt, efter 1 timme och 30 minuter på telefon till guldlinjen lyckades dom boka om mig. Jag tror jag ska lyssna på @agehall och undvika codeshare framöver.

Här har dom iallafall bra mat och dryck igen, synd att sällskapet aldrig kunde ta sig hit.

20170919_134152.jpg 20170919_134204.jpg 20170919_134259.jpg 20170919_134706.jpg

Nu sitter jag och @IPC_Mataveri på Schipol i SAS sista? 3dje part lounge.
Jag vet inte om vi kan gästa här men det är inte mycket att bli gästad till heller.
Jag gissar att ni sitter i Aspire loungen (den bredvid KLM loungen), jag kan isåfall intyga att den är under all kritik. Jag var där på en LH biljett, man kan ju undra varför star alliance inte kan skaffa egna bättre lounger på flygplatser som AMS, MAN osv.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen