BusinessClass.se Loungen™ 2017

Sitter just nu i Singapore Airlines lounge i Bangkok i väntan på TG628 mot Hongkong. Befolkat, men fortfarande väldigt luftigt.

Flyttade mig till Oman air lounge (Priority Pass). En av 3 favoritlounger i Bangkok. Har dock inte varit här på ett tag, men eftersom dagens flight från en gate nära denna lounge (E2A) tog jag tillfället i akt. Är fortfarande så bra som jag minns den. Bara 3 personer i hela loungen.

Hälsningar från Marco Polo Lounge i Venedig. Trevligt att resa med Lufthansa, där lounge ingår.

Loungen är uppgraderad sedan Herr Nilann och jag var här förra året; goda smörgåsar, servering av Prosecco och vin samt en barista som fixar kaffet.

Hälsning från *A loungen på LAX på väg till TPE. Rätt bra utbud av mat och dryck.

Då sitter jag med min sambo i Aviator Loungen på Arlanda Terminal 5. Vi inväntar QR172 till Doha, och i morgon åker vi vidare till Singapore.

#qatarrookies

Senator skrev:Då sitter jag med min sambo i Aviator Loungen på Arlanda Terminal 5. Vi inväntar QR172 till Doha, och i morgon åker vi vidare till Singapore.#qatarrookiesKlicka för att utvidga...
Qatar i luften ok i eco, bättre i biz. Loungerna generellt dåliga. Har Al mourjan i Doha är den bra, Al Safra grym.

Sitter just nu i partnerlounge i Hong Kong (The Pier First Class lounge).

Kan lugnt säga att status med Qatar (själv Platinum) är värt mer, på marken och i luften hos tex Cathay.

Hej, om jag gör det i mobilen är det samma? För mig själv ser jag bara en thumbnail i själva rutan..

Godmorgon från SAS city lounge No.18. Passar på att ta en kopp kaffe innan dagens möte i grannhuset börjar.

//uploads.tapatalk-cdn.com/20170915/bbb440de1e0e1ff7d62d1b28668eea57.jpg

Skål och trevlig helg från SAS lounge på CPH. Fick precis det här otrevliga meddelande på SK446 som skulle avgått 20:55.

//uploads.tapatalk-cdn.com/20170915/8374cdadc8705196db8ce7370c0ab1f1.png

Gomorron från SATS Premier på Changi Terminal 2 i Singapore. Här inväntar vi MH604 till KUL och sedan skall vi vidare till Denpasar på Bali.

Trist lounge detta..

Hälsningar från Prag här har SAS ingen lounge men som tur var idag så har de Fast track.

Vi prövar en Pub i C gaten

img_0489-jpg.67449

Hej från Club loungen på Sheraton Grand Taipei. Evening buffé har ok sortiment på mat/dryck. Afternoon tea var ett skämt. Det har varit riktigt varmt i Taiwan idag, ca 35 grader.

Back