andreas
Medlem
Champagne å kladdkaka på CPH Gold idag
Vilken champagne serveras?
Vilken champagne serveras?
Nej, detta avsåg säkerhetskontrollen vid den pir som SAS använder. Den slipper man nu för tiden.Aha, jag trodde att fransmän har centraliserat säkerhetskontrollen och numera slipper man att ha extra säkerhetskontroll när man ankommer från Schengen länder, enligt @Agös tidigare post i en annan tråd.
Är du säkert att det är Champagne och inte mousserande vin?
Res i First Class nästa gång.Har @simon_says91 varit på CPH idag? För nu är de cava, istället för champagne som gäller i loungerna till 70-års tårtan.
Här är det mycket folk, men gott om plats i jämförelse med på Öresundståget innan. Här finns det gott om ståplats. 20 minuterstrafik, ett inställt tåg och sedan enkelkopplat tåg gjorde att hälften av resenärerna fick stå kvar på stationen i Malmö. Jag var så svettig att jag var tvungen att använda duschen i loungen. Så nu firar jag premiärduschandet på CPH med ovannämnda cava.
Det hade inte hjälpt. Dit hade jag inte kommit. Folk stod i gången även där.Res i First Class nästa gång.
Då återstår bara att resa som jag. 06:13. Då är det lugnt och skönt vill jag lovaDet hade inte hjälpt. Dit hade jag inte kommit. Folk stod i gången även där.