Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
SAS loungen i Chicago väntar på SK946 till Stockholm blir att försöka sova i plus.
Mycket folk i longen när både Stockholms och Köpenhamns maskinerna går inom en timme. Denna lounge är den som enligt mitt tycke är den som har SAS sämsta utbud på mat, ja den på SAS T4 har sämre, lika bra att tillägga innan alla skriver det.

SAS loungen i Chicago väntar på SK946 till Stockholm blir att försöka sova i plus.
Mycket folk i longen när både Stockholms och Köpenhamns maskinerna går inom en timme. Denna lounge är den som enligt mitt tycke är den som har SAS sämsta utbud på mat, ja den på SAS T4 har sämre, lika bra att tillägga innan alla skriver det.
Ah såg det här först nu. Jag och min flickvän var in en sväng, riktigt mycket folk.. Satt i hörnet under Seul klockan vid datorerna mellan typ 19-20. Boardat på 1D nu.

Just nu i Singapore och businessdelen i Singapore Airlines lounge. SQ976 skall ta oss till Bangkok där vi har drygt sju timmar innan det blir nosen på Thais 747 till München, TG924. Hem från München är det fashionabla sk662.

8dfdb6f68a7296e279cbd014d37630f8.jpg

Hälsningar från en medioker SAS lounge på en medioker flygplats(CDG).

var in en sväng, riktigt mycket folk
Själv satt jag till höger direkt vid entrén, vi var ett gäng på 4 personer.
Jag är inte en person som klagar, men det är ju på gränsen till skandal när inte alla gäster kommer in i loungen, och vad är det för utbud på maten? Var det skivade rädisor i majonnäs? Sedan kom soppvärmaren in, det stod Hot Dog Beef på värmaren men det var ju grönsakssoppa i värmaren.

Hänger någon timme i Uniteds nya Club på DFW. Ritkigt bra för att vara en United club tycker jag - framförallt lugnt och skänt.

Det är säkert till stor del pga att United själva inte har några internationella avgångar från DFW. Så den enda internationella Star Alliance-avgången är Lufthansa, och den är många timmar bort. Och så visserligen Air Canada Express, men den räknas ju nästan inte :)

Nu blir det ett kort hopp till Chicago i UA domestic first, en sväng inom stan för att träffa lite folk, och så SK946 hem mot Sverige igen.

Sitter i Royal First loungen i Bangkok. Väntar på TG924 som skall ta oss till München. Varit här i drygt fyra timmar och fått i mig en halv öl. Jag trodde inte man kunde tröttna på champagne men denna helgen har bevisat motsatsen...

Sitter i Royal First loungen i Bangkok. Väntar på TG924 som skall ta oss till München. Varit här i drygt fyra timmar och fått i mig en halv öl. Jag trodde inte man kunde tröttna på champagne men denna helgen har bevisat motsatsen...
Tydligen blev jag inte sugen på planet heller, ett glas och sen sov i sju timmar.

Nu Senatorloungen och väntar på sk662 till Köpenhamn.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen