Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
1681ecaf0ead055cd7e5a3bea1d5de5a.jpg
Sista stunden i loungen på hotell Nikko Saigon. Det har varit en trevlig vecka här. Hotellet har levererar, speciellt loungen och dess personal. Nu blir det Thai Dreamliner i C och sedan vidare med Thai i F till München. Känns som ett bra slut på en bra vecka. :)

Godmorgon från Lounge No 2, Sofia Airport. Fascinerande flygplats. TK ska nu förhoppningsvis fortsätta att briljera hela vägen hem till Köpenhamn.

God eftermiddag från China Eastern First Class lounge på Pudong T1. Lyckades med konststycket igår att försova mig, så jag missade min flight, så nu sitter jag här istället idag... Första gången på snart 20år jag har missat en flight pga min egen dumhet...

Så istället för längst fram i en helt ny Businesskabin på en 777-300 så blir det exit-row på en 321... Så kan det gå. :)

God eftermiddag från China Eastern First Class lounge på Pudong T1. Lyckades med konststycket igår att försova mig, så jag missade min flight, så nu sitter jag här istället idag... Första gången på snart 20år jag har missat en flight pga min egen dumhet...

Så istället för längst fram i en helt ny Businesskabin på en 777-300 så blir det exit-row på en 321... Så kan det gå. :)

Kämpa! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen