Jag skall flyga med dem (China Eastern / Shanhai Airlines) nästa vecka, i Economy class.China Eastern fortsätter att leverera som som alltid... Min flight är försenad och ingen info om när den ska gå. 100% track-record på detta med MU/FM... Helt otroligt![]()
Det är lätt hänt att man äter en del i loungen där.Käkar alldeles för mkt i CIP-loungen i Istanbul. Om någon timme sista benet med detta fina bolag.
Maybe its a police case?China Eastern fortsätter att leverera som som alltid... Min flight är försenad och ingen info om när den ska gå. 100% track-record på detta med MU/FM... Helt otroligt![]()
Vill du utveckla vad som fascinerande dig?Godmorgon från Lounge No 2, Sofia Airport. Fascinerande flygplats.
Precis så. Mycket stor, mycket tom (inga plan vid gate innan TK kom in), mycket öde. Skarp kontrast mot Atatürk, minst sagt, haha.Vill du utveckla vad som fascinerande dig?
Jag upplevde den främst som stor, tomm och öde. Att alla butiker var stängda trots eftermiddag/kväll mitt i veckan förstärkte mitt märkliga intryck.