Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
LGW South terminal, Clubrooms lounge. En lätt frukost intagen, börjar bli ganska mycket folk här nu verkar vara mycket greker (A3 partner lounge) som använder denna lounge. Helt trevlig lounge med vy över start å landnings delen av banan.

• Gilla
Reactions: doc
Har suttit ett tag i Swissport Executive loungen på ATH inrikes, en ganska blek å intetsägande lounge. Har dock några trevliga lite mer "privata" stolar med utsikt över plattan. Bär snart av mot Larnaca för ett snabbt stopp med övernattning sedan retur till London Heathrow imorgon 10:50.
Någon som sitter på LHR T2 i morgon vid 16-tiden??

Sitter i Sala VIP på Barcelona flygplats. Med @palmen, @David, @Magino, @fcx
cea2f1bf954661bff28dd80014ae7c91.jpg

Besökte den loungen i mitten av augusti efter ett möte i Barcelona.
Registrerade mig när jag skulle anslöt till WiFit och de sålde min adress vidare, så tre månader senare får jag fortfarande 15-20 spam mail i veckan trots jag blivit av med mycket.

Godmorgon från SAS Gold, Kastrup. Först igenom Fast Track idag igen, räckte att anlända 05:14 - danskarna är inte på hugget. Ett par ostfrallor och en kaffe vid eldstaden inför SK400. Vändande ikväll, 1427.

God förmiddag från Aegean loungen på Larnaca airport. Ganska liten, mörk å utan utsikt men d finns kaffe, te, smörgåsar, etc. Snart avfärd till LHR via ATH.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen