Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej från en relativt full Aspire Lounge i T2 @HEL. Var ingen höjdare på matfronten och det bjuds på saltgurka, tomat och fetaost + en kall tomat och mozzarellaost paj. Vandrar snart till Almost@Home och ser hur det ser ut.

Nya PP skyltar också (på tal om en annan diskussion)

10 euro för en dusch.. Bättre med gratis i United @LHR. :)

uploadfromtaptalk1444219676129.jpg
uploadfromtaptalk1444219713599.jpg

Edit: Det här var ingen lounge för dig Agehall... Fullt och nu kom två barnfamiljer in.

Last edited:
Hm blir visst ingen hej från Almost@Home Lounge då jag inte fick gå igenom passkontrollen när jag flyger till Sverige. Kul resa....

Hej från en relativt full Aspire Lounge i T2 @HEL. Var ingen höjdare på matfronten och det bjuds på saltgurka, tomat och fetaost + en kall tomat och mozzarellaost paj. Vandrar snart till Almost@Home och ser hur det ser ut.

Nya PP skyltar också (på tal om en annan diskussion)

10 euro för en dusch.. Bättre med gratis i United @LHR. :)

Visa bifogad bild 42136Visa bifogad bild 42137

Edit: Det här var ingen lounge för dig Agehall... Fullt och nu kom två barnfamiljer in.
Den dar loungen har jag bara daliga minnen fran. Dock berodde det inte pa loungen i sig utan att jag alltid var dar for kl7 pa morgonen for inrikes flyg i finland efter sen ankomst med BA och x flaskor champagne. Till frukost hade dom aggkakor????

Synd att du inte fick ga vidare till almost @ home, den var ganska bra.

T5 Gold Lounge, lugnt och skönt nu när mannen som hade behov av att delge alla oss andra hans sida av konversationen lagt på luren. Slutar aldrig att förvånas över alla som pratar högt och brett i luren.

Nu har fingrarna tinat med. Jäklar vad kallt det var utanför tullarna.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen