Agö
Medlem
Ja, efter mycket om och med gick SAS med på att bumpa två andra passagerare för oss. Klokt och affärsmässigt rätt. De föreslog annars en resa med LOT via ORD med en connection på 1h...Berätta, bli det direktmaskinen till Stavanger?
Ja, efter mycket om och med gick SAS med på att bumpa två andra passagerare för oss. Klokt och affärsmässigt rätt. De föreslog annars en resa med LOT via ORD med en connection på 1h...Berätta, bli det direktmaskinen till Stavanger?
Du får hele historien i baren på DoubleTree IAH - du har vel tid til en GT inden du skal hjem?Berätta, bli det direktmaskinen till Stavanger?
Kolla att ev. bagage, kommer att lastas om i SVG till SK951, @David och en annan passagerares bagage kom inte med, trots att deras anslutning från CPH var på tid.Ja, efter mycket om och med gick SAS med på att bumpa två andra passagerare för oss. Klokt och affärsmässigt rätt. De föreslog annars en resa med LOT via ORD med en connection på 1h...
Jag åker hem imorgon söndag.Du får hele historien i baren på DoubleTree IAH - du har vel tid til en GT inden du skal hjem?![]()
LOT låter ju som ett bättre alternativ än 737 till Houston. Hellre flyger man ju Dreamliner med fully flat stolarJa, efter mycket om och med gick SAS med på att bumpa två andra passagerare för oss. Klokt och affärsmässigt rätt. De föreslog annars en resa med LOT via ORD med en connection på 1h...
Du är nog TK bästa marknadsförare.LOT låter ju som ett bättre alternativ än 737 till Houston. Hellre flyger man ju Dreamliner med fully flat stolar
Bästa routingen är dock via Istanbul med 8 timmars layover, men SAS kanske inte skulle gått med på den.
Nja, SAS försökte pracka på oss en biljett som stred mot MCT i Chicago. Garanterat en ruskig massa strul där.LOT låter ju som ett bättre alternativ än 737 till Houston. Hellre flyger man ju Dreamliner med fully flat stolar
Bästa routingen är dock via Istanbul med 8 timmars layover, men SAS kanske inte skulle gått med på den.