Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förstår vad du menar. Var lite nervös idag då vi för en gång skull hade god tid på OSL och jag aldrig lyckas få med mig familjen in förut. Men idag gled dom in hur lätt som helst (statuslös fru + infant).
Bör väl inte vara någon fara i SAS egna lounger. Vi använde pop-upen utan problem, dock är man begränsad här i Schweiz... :-(

Är här i UNITED Club på IAH, loungen har 125% beläggning, kommer att försöka få 5 timmar att gå.
Fick ingen sen utcheckning på Hilton, inte så trevligt att bli "hemlös" i 38 graders värme, var bara att ta sig ut till flygplatsen.
SK951 kommer in 30 minuter förr tidtabell så förhoppningsvis så kommer SK952 att gå på tid

Är här i UNITED Club på IAH, loungen har 125% beläggning, kommer att försöka få 5 timmar att gå.
Fick ingen sen utcheckning på Hilton, inte så trevligt att bli "hemlös" i 38 graders värme, var bara att ta sig ut till flygplatsen.
SK951 kommer in 30 minuter förr tidtabell så förhoppningsvis så kommer SK952 att gå på tid
Låter inte som den perfekta söndagkvällen direkt. Tråkigt med utcheckningen. Hursomhelst får jag önska en trevlig flygning hem. Kul vistelse i Houston!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen